- Szczegóły
28 września w Szkole Podstawowej w Trzetrzewinie, odbył się międzygminny Turniej Koszykówki 3x3. Wzięła w nim udział również reprezentacja naszej szkoły. Chłopcy w niezmienionym składzie: Jakub Fritz, Jakub Wójs, Jakub Wideł i Piotr Leśnik udowodnili, że wywalczenie tytułu Mistrza Gminy nie było dziełem przypadku. Po zaciętych meczach z reprezentacjami szkół z Podegrodzia i Łososiny Dolnej, znów sięgnęli po najwyższe trofeum i zajęli I miejsce!
Bardzo duży sukces i awans do zawodów powiatowych – BRAWO CHŁOPAKI!!!
Czytaj więcej: Sport szkolny – Koszykówka 3x3 Turniej międzygminny.
- Szczegóły
22 września, został rozegrany w ramach Igrzysk Młodzieży turniej Koszykówki 3x3. W zawodach wzięły udział reprezentacje dziewcząt i chłopców ze szkół z terenu gminy Chełmiec. W kategorii chłopców obok naszej szkoły, w rywalizacji uczestniczyły jeszcze cztery drużyny: z Chełmca, Wielogłów, Januszowej i Trzetrzewiny ( gospodarz turnieju).
Wyniki końcowe:
I miejsce – Szkoła Podstawowa w Klęczanach
II miejsce – Szkoła Podstawowa w Chełmcu
III miejsce – Szkoła Podstawowa w Wielogłowach
- Szczegóły
Grupa uczniów z klas młodszych w dniu 4.10.2023 miała okazję obejrzeć w kinie Sokół w Nowym Sączu film pod tytułem „O psie, który jeździł koleją.”
Była to niezwykle wzruszająca opowieść o przyjaźni i nadziei oraz o pozytywnej mocy mediów społecznościowych.
Czytaj więcej: Wycieczka klas I – III do kina Sokół w Nowym Sączu
- Szczegóły
Konsultacje z nauczycielami w roku szkolnym 2023/2024
Dyżury nauczycieli w roku szkolnym 2023/2024 |
||||
LP. |
Imię i nazwisko |
Dzień dyżuru |
Godziny dyżuru |
Uwagi |
1. |
mgr Bodziony Marzanna |
Poniedziałek |
8:55 - 9:40 |
---------------------- |
2. |
mgr Kaczor Magdalena |
Wtorek |
10:45 – 11:30? |
----------------------- |
3. |
mgr Nowak Natalia |
------------------- |
------------------------- |
----------------------- |
4. |
mgr S. Anna Kmieć |
Wtorek |
13:30 – 12:30 |
---------------------- |
5. |
mgr Tomasz Mazur |
Piątek |
11:30 – 12:30 |
----------------------- |
6. |
mgr Gawlik Agnieszka |
Poniedziałek |
9:20 - 9:50 |
Co drugi tydzień |
7. |
mgr Rogalski Jerzy |
Poniedziałek |
07:45 – 08:45 |
------------------------- |
8. |
mgr Wójcik Dorota |
----------------- |
--------------------- |
------------------------- |
9. |
mgr Anna Wcześny |
Wtorek |
10:40 – 11:40 |
------------------------- |
10. |
mgr Danuta Szumacher |
Czwartek |
09:40 – 10:40 |
---------------------- |
11. |
mgr Jędrzejas Ewa |
Poniedziałek |
11:45 – 12:45 |
---------------------- |
12. |
mgr Jędrzejas Grzegorz |
Środa |
09:45 – 10:45 |
------------------------- |
13. |
mgr Jeż Danuta |
Poniedziałek |
11:30 – 12:30 |
------------------------- |
14. |
mgr Joanna Wastag |
Czwartek |
14:00 – 14:30 |
Co drugi tydzień |
15. |
mgr Justyna Leśniak |
Czwartek |
07:30 – 08:00 |
Co drugi tydzień |
16. |
mgr Małgorzata Zygmunt |
Poniedziałek |
11:00 – 12:00 |
Co drugi tydzień |
17. |
mgr Szkarłat Agnieszka |
Czwartek |
13:30 – 14:00 |
---------------------------- |
18. |
mgr Łukasz Matusik |
Środa |
10:30 – 11:30 |
Co drugi tydzień |
19. |
mgr Kasprzyk Marcelina |
Wtorek |
10:00 – 10:45 |
----------------------------- |
20. |
mgr Bielecka Stanisława |
Wtorek |
10:35 – 11:35 |
----------------------------- |
21. |
mgr Gilewicz Beata |
Piątek |
08:45 – 09:45 |
---------------------------- |
22. |
ks. mgr Pachowicz Stanisław |
Poniedziałek |
12:10 – 13:10 |
Co drugi tydzień |
20. |
ks. mgr Cichoń Piotr |
Wtorek |
10:35 – 11:35 |
Co drugi tydzień |
21. |
mgr Agnieszka Michalik |
Poniedziałek |
10:30 – 11:30 |
---------------------------- |
22. |
- Szczegóły
Kalendarz roku szkolnego 2024/2025r.
31.10.2024r. - Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych
23 - 31 grudnia 2024r. Zimowa przerwa świąteczna
02.01.2025r. – czwartek - Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych
03.01.2025r. – piątek - Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych
20 stycznia 2025 r. - Koniec pierwszego półrocza
20 stycznia 2025 - 2 lutego 2025r. - Ferie zimowe
od 17 kwietnia – 22 kwietnia 2025 r. Wiosenna przerwa świąteczna
02.05.2024r. – czwartek - Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych
Egzamin 8 klas:
1. język polski – 13 maja 2025 r. (wtorek) – godz. 9:00
2. matematyka – 14 maja 2025 r. (środa) – godz. 9:00
3. język obcy nowożytny – 15 maja 2025 r. (czwartek) – godz. 9:00
20.06.2025r. – piątek po Bożym Ciele - Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych
26.06.2025r. - dzień rozdania nagród za wszelkie osiągnięcia w r. szk. 24/25 w szkole, obecność uczniów obowiązkowa , bez zajęć dydakt. wych.)
27 czerwca 2025 r. - Zakończenie rocznych zajęć dydaktyczno-wychowawczych
28 czerwca - 31 sierpnia 2025 r. - Ferie letnie
Dodatkowe ważne terminy:
19.09.2024r. Zebranie ogólne
14.11.2023r. Dzień otwarty
18.12.2024r. Zebranie ogólne – wywiadówka po I okresie nauki
19.03.2025r. 2 Dzień otwarty
22.05.2025r. Wywiadówka po II okresie nauki
27.06.2025r. Zakończenie roku szkolnego
- Szczegóły
Spotkanie ogólne z Rodzicami na sali gimnastycznej: 14 września br. /tj. czwartek/ godzina 16:00
Następnie spotkanie z wychowawcami klas.
Serdecznie zapraszamy.
- Szczegóły
„Nauka to podróż, która trwa przez całe życie. Dla otwartych umysłów świat jest pełen pytań, Na które warto poznać odpowiedzi...”
Długo wyczekiwane wakacje minęły, zostały piękne wspomnienia. Czwartego września był w naszej szkole dniem szczególnym i uroczystym. Zainaugurowano nowy rok szkolny 2023/2024. Na uroczystości rozpoczęcia roku szkolnego zgromadzili się uczniowie, nauczyciele i rodzice. Uroczystość rozpoczęła się okolicznościowym przemówieniem pana dyrektora mgr Aleksandra Dudy.
- Szczegóły
Regulamin Korzystania z żywienia w stołówce szkolnej
w szkole podstawowej im Władysława Broniewskiego w Klęczanach
1. Szkoła zapewnia uczniom możliwość korzystania z wyżywienia obejmującego zupę i/lub II danie.
2. Korzystanie z wyżywienia, o którym mowa w pkt. 1 jest dobrowolne i odpłatne.
3. Uczniowie korzystają z posiłków wydawanych w stołówce szkolnej w oparciu o deklaracje złożone przez rodziców.
Deklaracja obiady 2023/2024 klasy I-VIII - pobierz
Deklaracja obiady 2023/2024 Odział Przedszkolny - pobierz
4. Rezygnacja z możliwości korzystania z obiadów szkolnych oraz zmiana wybranej formy wyżywienia są możliwie po złożeniu rezygnacji lub korekty złożonej deklaracji w formie pisemnej, z co najmniej z 1- tygodniowym wyprzedzeniem, ze skutkiem od 1 dnia następnego tygodnia.
5. Uczniowie objęci pomocą ze strony OPS-ów na podstawie decyzji są zwolnieni z opłat za posiłki.
6. Uczniowie klas 1-8 mogą zakupić posiłki w następujących opcjach:
zupa w cenie 0,60 zł brutto
II danie w cenie 12 zł brutto
zupa + II danie w cenie 12,60 zł zł brutto
7. Dzieci z oddziałów przedszkolnych, nauczyciele, rodzice mogą zakupić posiłki w następujących opcjach:
zupa w cenie 3,50 zł brutto
II danie w cenie 12 zł brutto
zupa + II danie w cenie 15,50 zł zł brutto
8. Posiłki są przygotowywane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa w zakresie żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w placówkach oświatowych.
9. Posiłki są wydawane od poniedziałku do piątku w dniach nauki w szkole.
10. Posiłki mogą być spożywane wyłącznie w stołówce szkolnej.
11. W przypadku uzasadnionej nieobecności ucznia (choroba lub inne zdarzenie losowe) można wykreślić ucznia z żywienia z jednodniowym wyprzedzeniem. W takim przypadku rodzic/prawny opiekun ucznia jest zobowiązany poinformować osobiście lub telefonicznie szkołę najpóźniej do godziny 8:30 rano w danym dniu.
12. W przypadku braku zgłoszeń rodzic/opiekun prawny jest zobowiązany do pokrycia kosztów zamówione- go, a nieodebranego posiłku.
13. W przypadku nieobecności dziecka w szkole istnieje możliwość odbioru obiadu osobiście w stołówce szkoły. W takim przypadku właściwie podpisaną menażkę należy dostarczyć do szkoły najpóźniej do godz.10:00.
14. Odpłatności za wyżywienie należy dokonywać gotówką do 22 dnia każdego miesiąca za dany miesiąc w sekretariacie szkoły.
15. Brak opłaty za wyżywienie za okres 1 miesiąca lub nieterminowe wnoszenie tych opłat będzie równo- znaczne z wykreśleniem dziecka z wyżywienia.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 września 2023 roku